۱۳۸۸ بهمن ۲۲, پنجشنبه

جشن 20 سالگی رهبری خامنه ای یا 30 سالگی انقلاب؟!

وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد!

 

در روز 22 بهمن ما مردم شهید پرور اعلام می کنیم رهبر ما ، مولانا، مولای ما ، اگر شما حکم جهاد صادر کنید....

 

ا... اکبر – خامنه ای رهبر  ---- مرگ بر ....

 

این شعار ها رو بگذارید کنار آذین بندی خیابانها و بنر های بیشماری که عکس خامنه ای را کنار تصویر امام خمینی (ره) نشان می دهد ، آن هم در ایام اربعین و 28 صفر ، تا میزان سو استفاده از دین و مذهب و جهل مردم را بفهمید.

 

همیشه سوال داشتم که آیا حق این مردم است که همیشه حکومت های مستبد بر آنها حکمفرمایی می کنند؟

 

همیشه سوال داشتم چرا مردم اروپا و آمریکا این همه امتیاز و آزادی دارند ولی مردم ما برای کوچکترین حقوق انسانی خود باید ره صد ساله بروند؟

 

و جواب این سوالات را اکنون میدانم.

 

اگر مردم اروپا و آمریکا اینچنین امتیازات ، رفاه و آزادی را دارند به خاطر بی تفاوت نبودن به نقض حقوق شهروندان دیگر است به خاطر این است که هر کجا بفهمند که دولت در حق حتی یک نفر از مردم ظلم کردم است همه با هم تظاهرات می کنند تا این حق کشی ها در ادامه باعث حق کشی در مورد دیگران و خودشان اتفاق نیفتد.

 

اگر مردم ما اینچنین در خفت و خواری زندگی می کنند به خاطر بی تفاوت بودن به دردهای دیگر مردم است. وقتی می بینند که حکومت این چنین راحت مردم را سر هر موضوعی سرکوب می کند و در ماههای اخیر به راحتی می کشد و تجاوز می کند به جای اینکه خود را هم مردم بدانند و در برابر این جنایات اعتراض کنند (قیام که بماند) مذبوحانه شانه بالا انداخته و بد تر از آن همزبان با تبلیغات سو حکومت از این ناراحتند که چرا مردم بیشتری را نکشتند!!! (این جمله را از وقتی شنیدم به انسان بودن این جماعت کاملا شک کردم که اینها کارگزاران شیطان روی زمینند).

 

عزیزان هم وطن اگر امروز حکومت ندا و سهراب و محسن و ... را که تــــــــــو نمی شناختی را سلاخی کرد و تو ککت نگزید روزی هم تو را سلاخی می کنند و کک دیگران نخواهد گزید.

 

باشد که در حماقت بی نهایتتان بمیرید.

هیچ نظری موجود نیست: