۱۳۸۹ مهر ۱۴, چهارشنبه

پینو کیو آسوده بخواب که ما بیداریم!


ا.ن گفت: " در مورد تغييرات قيمت‌ها نيز براي گروه‌هاي مختلف مردم به صورت دقيق محاسبه كرده‌ايم و اگر فرض كنيد كه بنزين 20 تومان قيمت آن تغيير كند ،حساب كرده‌ايم كه اين 20 تومان در زندگي مردم در گروه‌هاي مختلف چقدر اثر مي‌گذارد و هزينه اضافه می‌‌كند و در گام اول بيش از آن مقدار در حساب‌هاي مردم قرار خواهيم داد."



منتصب خامنه‌ای همچنین گفت: "هيچ نگراني از جهت اين‌كه مشكلي در زندگي مردم در تامين كالاهاي مورد نظر مردم ايجاد شود وجود ندارد. ملت نيز هوشيار باشند و آن چند نفري كه به قول خودشان طراحي كرده‌اند و به تصور خام خودشان در زمان اجراي كامل قانون هدفمند كردن يارانه‌ها به ملت لطمه بزنند ان‌شاءالله مايوس خواهند شد و دست‌شان از سر ملت ايران براي هميشه كوتاه مي‌شود."



به قول شیخ شجاع ، معنی تورم و گرانی رو ننجون من هم میدونه! واقعا چقدر وقاحت لازم است تا در چشم عده‌ای از مردم نگاه کنی و سیاه را سفید جلوه دهی؟ این قرن، قرن اطلاعات است، اینکه استان گلستان از تهران دور است دلیل نمی‌شود مردم گلستان را بی‌اطلاع فرض کرد چیزی را که همه می‌دانند را منکر شد. یعنی بنزین فقط قرار است 20 تومان تغییر کند؟ یعنی این همه داد و قال و بگیر و بنند دولت برای 20 تومان بود؟

مردم را تشویق میکنی خرده پولشان را در زمین هدفمندی بکارند شاید پولدار شوند!


شما نشسته ای در کاخ ریاست جمهوری غصبی خود، چه خبر داری از درد مردم؟

یعنی مردم نمی فهمند که تو داری پولشان را میگیری و بهشان صدقه میدهی؟ مگر پول نفت ارث پدری خانواده احمدی نژاد بوده که ما نمی دانستیم؟
از کی تا حالا به جای اینکه دولت صدقه بگیر ملت از طریق مالیات باشد باید دولت به مردم صدقه بدهد؟ این ثروت هنگفت نفت را دولت غصبیت چه کرد؟

بر فرض بگیری بنزین 20 تومان گران می شود شکم مردم سیر میشود؟ درد مردم کم می شود؟

این چطور بهبود وضعیت معیشتی است که با برداشتن پول از جیب مردم برایشان ایجاد می شود؟ مگر قرار نبود به همه ایرانیان سهام عدالت بدهید تا کمی از بار تورم کم کند؟ کو؟ چی شد؟ چند درصد مردم این سهام عدالت احمدی نژادی را گرفتند؟

جوری حرف میزنی انگار هندوانه سربسته ای هستی و مردم از کارهایت بی اطلاعند! چه شد پول نفت محمود؟ چه شد مسکن مهر؟ چه شد سهام عدالت؟ چه شد بنگاههای زود بازده؟ چه شد 1 میلیون تومان نوزادان؟ چه شد پول نفت بر سر سفره مردم؟ چه شد عدالت؟ چه شد ایران؟ چه به روز ایران آوردی؟ چه چیزی جز تحریم و گرانی و نفاق برای ایران داشتی؟

با دیدن تو انسان یاد داروغه شهر ناتینگهام می افتد که به هزار دوز و کلک جیب مردم را خالی می کرد و آنها که توان پرداخت نداشتند مهمان زندانهای مخوف و آخر سر چوبه دار بودند.



هیچ نظری موجود نیست: