۱۳۸۹ بهمن ۲۱, پنجشنبه

لقمان را گفتند: انقلاب از که آموختي گفت از انقلاب اسلامي !

بالاخره مردم و جوانان مصري مزد بيش از 15 روز ممارست و تلاش خود را براي آزادي گرفتند و امروز حسني مبارک همتاي سيد علي خامنه اي در مصر از قدرت برکنار شد.
از نکات جالب در مورد موضع گيري حکومت استبدادي ايران در مورد انقلاب مصر اين نکته است که حکومت خونخوار نظامي ايران به ظاهر از وقوع انقلاب در مصر حمايت کرده و آنرا امتداد طوفان 32 سال پيش انقلاب اسلامي خود ميداند ادعاي واهي اي که در همان روز اعلام توسط خامنه اي ديکتاتور توسط احزاب اسلامگراي مصر رد شد.
قضيه اين صدور انقلاب به کشورهاي ديگر هم براي خود ژانر کمدي - الهي است که حکومت سالهاست بر طبل توخالي اش مي زند اما غافل از اينکه اين طوفان آزاديخواهي و ضد استبدادي است که دارد دودمان حکومت هاي ديکتاتوري را يکي يکي بر ميچيند و به زودي اين طوفان که پارسال بعد از انتصابات ايران شروع شد دوباره قصد وطن دارد، در 25 بهمن جوانان و تمام مردم ايران زمين دست در دست هم براي آزادي به خيابان خواهند آمد تا سرود شادي و اميد ايران را باز يکنوا سر دهند.
25 بهمن روز نزديکي دلهاي مردمان و روز اعلام خشم به ديکتاتور خيره سر ايران است که سر در برف ولايت مطلقه خويش دارد و کفتاران خود را براي اثبات ولايت کثيفش بر مردم چيره ساخته.
اي ديکتاتور! همه عالم و آدم از تجربه انقلاب اسلامي درس گرفته اند و حاضر به تکرار خطاي نسل پيشين ايران در کشور خود نيستند ، اکنون زمان آزاديخواهي و رسيدن به دموکراسي است و بدان که دوران چپاول و زورگويي تان تمام شده است و به زودي جوابگوي کهريزک ها و خاوران هاي خود خواهيد بود.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=pXwNE9n7fIw

سلام من اکانت بالاترین ندارم. ۲۵ خرداد ۸۸ از بالای یه ساختمون توی دانشگاه شریف این ویدئو ها رو گرفته بودم و تا امروز هیچ جا پخش نکرده بودم. لطفآ کمکم کن این ویدئو رو بقیه مردم ایران هم ببینن. مرسی

ناشناس گفت...

در سایت رهبر به خامنه ای نامه دهید و حرفهای دلتان را مهربانانه!!!!! با آن عظمای علیل درمیان گذارید!!!!!!http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=letter