۱۳۹۰ خرداد ۱۲, پنجشنبه

همه چی آرومه من چقدر خوشبختم...

سلام و صد سلام به مردم ایران زمین، وارثان کوروش بزرگ و خون پاک آریایی و البته مسلمان و خداجوی و همیشه در صحنه و از این حرفا.
خواستم بگم یکم کلاهتون رو بالاتر بذارید . چرا ؟ اینطوری وقتی میخواهید بدویید تو صف خودپرداز تا یارانه های نقدیتونو بگیرید راحتتر جلوتونو میبینید و سریعتر میرسید جلوی صف.
برای اینکه بفهمید چقدر خوشبختید میتونید وقتی تو صف خودپرداز هستید چند تا روزنامه هم بخرید و ببینید که چطور نظامهای استکباری غرب یکی یکی ورشکسته میشن و به حول و قوه الهی و البته خدمت صادقانه دولت مهرورز و نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز شاهد پیشرفت و اقتدار ملی هستیم، راستی صف خیلی طولانی هست بهتره شب که میرید خونه زنگ بزنید برنامه در شهر و گله کنید که چرا تعداد خودپرداز ها را زیادتر نمی کنن تا کمتر توی صف وایسید؟
البته سعی کنید طوری انتقاد کنید که دشمنان شاد نشوند و فکر نکنند تحریمهاشون کمر مردم رو شکسته ، اتفاقا با روحیه خیلی خوب اول از همه از رهبر معظم انقلاب و بعد از دولت خدوم و مسئولان مربوطه تشکر کنید و بعد افتخار کنید که شهروند تنها کشوری هستید که به مردمانش صدقه ببخشید یارانه نان می دهد تا از گشنگی نمیرند.
یه خبرهایی هم برخی دشمنان ملت پخش کردند که خانم هاله سحابی را در مراسم تشییع پدرش کشتند ، اصلا به این حرفها گوش نکنید فقط کلاهتون رو بالاتر بذارید و بدوید ، تندتر و تندتر و تو دلتون بخونید همه چی آرومه من چقدر خوشبختم...

هیچ نظری موجود نیست: