۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۰, جمعه

آقای خاتمی قوه تفکرتان را از دست دادید؟

سایت‌های محافظه‌کار با حمله به محمد خاتمی اعلام کردند در وقایع پس از انتخابات تنها به علی خامنه‌ای «ظلم» شده و برخلاف گفته رئیس جمهور پیشین ایران، ظلمی به مردم نشده که بخواهند آن را ببخشند. محمد خاتمی اخیرا گفته که «اگر به نظام و رهبری ظلم شده است به نفع آینده از آن چشم پوشی شود و ملت هم از ظلمی که بر او و فرزندانش رفته است می‌گذرد.»
آقای سید محمد خاتمی واقعا این روزها چند ساعت تفکر میکنید؟ اصلا فکر هم میکنید و همچین سخنانی بر زبان می آورید؟
آیا به نظام و رهبری ظلم شده که برای نگه داشتن دولت احمدی نژاد از قدرت مطلقه خود سو استفاده کرد و بر علیه مردم نجیب کشورش کودتا کرد؟ 
اصلا خبری از میر حسین می خوانید؟ از کروبی؟ از سایر زندانیان سیاسی؟ با خانواده زندانیان سیاسی صحبت کرده اید؟ خوانده اید چه بلایی سر زندانیان زن در زندان قرچک می آورند؟ از عیسی سحر خیزها خجالت نمی کشی؟ از خانواده نداها و سهراب ها و محمد مختاری ها چه؟ از این همه خانواده ای که عزیزانشان را به خاطر توهم و دیکتاتوری کثیف یک مشت لات بی سروپا در تشکیلات جهنمی اطلاعات سپاه و بیت رهبری از دست داده اند شرم نمی کنید؟
چیزی در مورد چوب دو سر طلا شنیده اید؟ فکر میکنید سیاست دوگانه اصلاح طلبی هنوز هم خریدار دارد؟ همرزمان خود را در زندان و گوشه قبرستان نمی بینید؟
نخیر جناب خاتمی، مردم هزینه بسیاری برای حماقت و خونخواری رهبران کثیف جمهوری اسلامی داده اند و هیچ وقت از خونهای به ناحق ریخته شده فرزندانشان نمی گذرند، تاریخ گواه است که در پس قرون سیاه وسطی کلیسا ، رنسانسی باشکوه است اگر مردم قدرت خود را باور کنند، خلافت قرون وسطایی آخوندها هم به زودی به گورستان تاریخ خواهد پیوست و ایرانی آزاد و سکولار به ارمغان خواهد آمد، پیروزی با مردم است نه دیکتاتور...

هیچ نظری موجود نیست: