۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۱, شنبه

خبر آمد خبری در راه است

تیم مدیریتی انجمن حجتیه معتقدند امام زمان در 14 خرداد امسال ظهور میکنه! 

چرا این خبر برای مردم مهم است؟

1- با ظهور امام زمان نایبان او  (خامنه ای) خلع میشوند.
2- با ظهور امام زمان نوبت به عدالت جهانی (جنگ جهانی سوم) می شود.

ظاهرا تیم حجتیه احمدی نژاد که قریب به 20 سال در تمام ارکان رژیم منحوس جمهوری اسلامی نفوذ کرده بودند و پس از انتخابات 88 آخرین ضربه ها را برای تضعیف جایگاه خامنه ای و حکومت نزد مردم به رژیم وارد کرده بودند در آخرین پرده نمایش خود امام موهوم را از غیبت کبری خارج خواهند کرد تا جهان را یکسره در آشوب و جنگ فرو ببرند.
پارسال در یکی از مطالبم گفتم که احمدی نژاد که با زیرکی خشم مردم را به سمت حکومت کشانده و با راه انداختن فتنه اصلی با نام مبارزه با فتنه سبز هم مردم را به وسیله حکومت تضعیف  کرد و هم حکومت را به شدت متزلزل و شکننده کرد و با زندانی کردن جمع بسیار زیادی از سیاسیون تقریبا خامنه ای را بی دفاع ساخته. 
مردم مراقب باشند که در دام حیله های احمدی نژاد و جنگ قدرت بین او و خامنه ای درگیر نشوند که از دعوای قدرت گرگ و شغال آنکه ضرر میکند خود مردمند.
چیزی که این احمقها هنوز درک نکرده اند قدرت خشم مردم است و اینگونه فکر میکنند که می توانند با سرکوب و کشتن جمع زیادی از مردم برای همیشه حکومت کنند و ممکن است در ذهن های کثیف خود در فکر صدمه جانی به رهبران سبز و ناپایدار کردن شرایط کشور برای انجام کودتای سیاه خود باشند...

۲ نظر:

ناشناس گفت...

moosavi va karoobi ham jozve een jomhoorie lajan khoon va jonoon hastand.

ناشناس گفت...

zekee, sansoor