۱۳۹۰ تیر ۹, پنجشنبه

طرح مبارزه با بدحجابی نشانه شکست حکومت اسلامی


بیش از 30 سال از عمر حکومت اسلامی می گذرد، حکومتی که میخواست ایران را مدینه فاضله و مردم ایران را یکدست و مطیع فرامین الهی کند.
حکومتی که با شعارهای آزادی خواهی بر سر کار آمد و با زور باتوم و کتک و خفقان و انکار هویت ملی در تلاش برای اثبات اسلامیت خویش است، تلاشی که تا کنون به قیمت از دست رفتن جانهای بسیاری از ایرانیان از هر نوع تفکر و قشر و قومیتی شده است و اکنون به جایی رسیده است که اقوام مختلف ایرانی به فکر جدایی از مام وطن هستند و بسیاری از مردم کشور که بنا به هر دلیلی حامی حکومت هستند برای اولین بار در تاریخ ایران، با افتخار پرچم کشور دیگری را به جای پرچم ایران به اهتزاز در می آورند و خود را فلسطینی می خوانند.
از تمام این مسایل که بگذریم ، بزرگترین قشری که در این 30 سال بیشترین ظلم و فشار را تحمل کردند زنان ایرانی بودند، زنانی که شاید زمانی به خیال بالارفتن کرامت انسانیشان در انقلاب سال 57 نقش ایفا کردند و از فردای انقلاب جز توهین و تجاوز و کتک و هتک حرمت چیزی از اسلام و کرامت انسانی نصیبشان نشد و بعد از 30 سال از انقلاب اسلامی تقریبا در هیچ جایی حتی در خانه خویش نیز امنیتی ندارند و همیشه در خطر قتل و تجاوز حامیان حکومت و اشرار پست هستند.
زنان ایرانی که شهامت و شحاعت خود را در حوادث پس از انتصابات 88 به رخ جهانیان کشیدند و ثابت کردند زن ایرانی شکست ناپذیر است و شکست خورده این دوئل حکومت اسلامی است که پس از 30 سال تست انواع سیاستهای سرکوب و تحقیر زنان باز هم مجبور به ایجاد فضای پلیسی و رعب و وحشت برای مواجهه به قشری است که آنان را بزرگترین دشمن موجودیت خویش می داند.
حکومت اسلامی باید بداند ایران نه عربستان صدر اسلام است و نه قرن بیست و یکم احکام و قوانین بربری و بدوی اسلام را می پذیرد و نه شیرزنان ایرانی برده جنسی مردان مومن هوسران! و بهتر است به جای مبارزه ناجوانمردانه و تحقیر زنان ، یکبار برای همیشه حق برابر و موجودیت مستقل زنان را بپذیرد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

ملت باید این چادرهاییکه بعنوان پاسگاه برای مبارزه با بدحجابی تو خیابونها علم کردند را آتش بزنند. یا اگر یکی از دختران ایران رو گرفتند، فوری برای آزادی‌ش اقدام بکنند و با جمع شدن بدور اراذل و با صدای اعتراض تقاضای آزادی دستگیرشدگان رو بکنند. بابا هموطن یه بخاری چیزی از خودتون نشان بدین، همینطور تو خونه نشستین و منتظرِ همسایه هستین که از جا برخیزه! بعد از مدتی دیگه تو خونتون هم امنیت نخواهید داشت.
afat-ollah mercas mercasian