۱۳۸۸ آذر ۳, سه‌شنبه

اخبار برگزیده 3 شنبه 3 آذر 1388


اخبار برگزیده آرمان سبز: 3 شنبه 3 آذر 1388

سرلشگر فيروزآبادي با اشاره به اينكه كمال اجتماعي و انساني حد توقف ندارد، گفت: كمال انقلاب اسلامي هم حد توقف ندارد و ما زمينه ساز ظهور حضرت وليعصر(عج) هستيم.

  • باد هر جا که بخواهد می وزد. عنوان طنز جدید سید ابراهیم نبوی
من که مانده ام چه چیزی صدایش بزنم؟ چهار سال قبل وقتی احمدی نژاد رئیس جمهور شد، بطور خلاصه نام ا.ن. را انتخاب کردم. اینطوری هم مردم می فهمیدند منظور من کیست، هم کسانی که بدون خواندن متن موضوع را بو می کشیدند و دست شان می آمد که قضیه چیست و طرف کیست. اما یکی دو نفر از دوستان گفتند ننویس، گناه دارد. حالا اکثر آن دوستان یا به وسیله ا.ن. زندانی شده اند یا خودشان همان " ان" را در نوشته های شان بکار می برند. بعدا فکر کردم بنویسم الف نون که هم مخفف بود، هم تکرار نامش شامه مردم را آزار نمی داد، با این همه گفتم بگذار الفنون بنویسم که مودبانه تر باشد. حالا دیگر من می نویسم احمدی نژاد یا الفنون ولی همه می نویسند ان. چکارش کنیم؟ وقتی یک کسی واقعیت خودش را نشان داد که نمی شود به مردم گفت، باد آمد و بوی عنبر آورد، بالاخره مردم می فهمند، بخصوص وقتی که آدم وسط جلسه مجلس ول می کند می رود بیرون و تجدید وضو می کند. حالا می ترسیدی نمازت دیر بشود، همان صاحب نماز بزند به کمرت!

برای مطالعه متن کامل این طنز اینجا کلیک کنید.
مجتهد زاده افزود : " آن چیزی كه در 28 مرداد اتفاق افتاد عبارت بود از ابلاغ عزل نخست وزیر دولت یاغی از سوی سلطنت، منتها چون حركت ناگهانی بود و مصدق غافلگیر شد و از ارتش هم تنها سرهنگ نصیری بود با دو تا جیپ ارتشی كه رفته بودند حكم را ابلاغ كنند كه در نهایت مصدق همه را زندانی كرد آن وقت اینها می گویند كودتا همین است و بعد به دلیل حضور روزولت می گویند كودتای آمریكایی"

اینم یک نمونه دیگر از بازی بعضی ها در قلعه حیوانات!

رونمایی از سناریوی القای ذهنیت منفی به مسئولان نظام: اصلاح طلبان وطراحی ترورحجاریان موسوی وخاتمی!


۲ نظر:

مونا گفت...

تند مینویسی.
یک اشکال:
مطالبت زیاد و پر حجم اند.بسیاری حوصله نمیکنند بخوانند.کمی دیر تر و کم حجم تر آپ بنما.
قلمت هم خیلی تیز است.مثل فلفل قرمز!!!
از بی پروایی قلمت لذت میبرم اما بیشتر مواظب باش.

Me گفت...

تازه این متن رو 3 بار ویرایش کردم و خیلی چیزا رو حذف کردم !
مثل کاریکاتور زید و ... نیک آهنگ و مقدمه ای که برای سردار نوشته بودم!