۱۳۸۹ شهریور ۱۱, پنجشنبه

آماده باش کامل نیروهای نظامی و شبه نظامی در آستانه روز قدس

امروز در گفتگو با یکی از افسران نیروی انتظامی ، اطلاعاتی در زمینه آرایش نظامی سرکوبگران در آستانه روز قدس به دست آوردم.
به گفته این افسر نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی و شبه امنیتی (لباس شخصی ها) از روز شنبه 6 شهریور به مدت 8 روز در حالت آماده باش هستند. وی اشاره داشت که بر طبق سیاستهای ابلاغ شده حتی الامکان باید از آرایش نظامی در سطح شهر اجتناب شود اما نیروهای نظامی در داخل پادگانها می بایست در حالت آماده باش کامل بسر ببرند.
با اطلاعات بدست آمده می توان رفتار کودتاچیان در هفته منتهی به روز قدس را اینچنین تحلیل کرد: حضور خیابانی کودتاچیان محدود گردیده به استقرار لباس شخصی ها در مقابل منزل مهدی کروبی که از شب یکشنبه آغاز گردید. به این مورد می توان ایجاد مزاحمت برای زهرا رهنورد را نیز اضافه نمود.
شب گذشته نیز فضای امنیتی سنگینی در اطراف منزل عبدالله نوری حاکم بود. این اقدام با هدف جلوگیری شکل گیری مراسم شب قدر در منزل نوری با حضور فعالان سیاسی صورت پذیرفته بود.
همچنین عزادارانی که شب گذشته در میدان تجریش و امامزاده صالح حضور داشتند هنگام خروج از امامزاده حضور انبوه نیروهای امنیتی و موتور سواران یگان ویژه را در نیمه شب مشاهده کردند.
هدف از اجرای این 3 سناریو ، منصرف ساختن رهبران سبز از انجام هرگونه تحرک از یکسو و القای فشار روانی به آنها با هدف منصرف کردنشان از دعوت از مردم، برای حضور در روز قدس است.
با این وجود پیش بینی می شود در روز قدس کودتاگران نگرانی خود از حضور سبزها را با استقرار نیروهای سرکوبگر در خیابانها علنی کنند .
ارسال پارازیت بر روی شبکه های ماهواره ای و کندی سرعت اینترنت از صبح امروز، همه و همه علایم ترس حاکمیت از هر گونه تحرک توسط سبزها را نمایان ساخته است.

گزارش تحلیلی شهروند بالاترین از فضای امنیتی تهران

۲ نظر:

محمد سبز گفت...

مرسي از گزارش خوبتون

ناشناس گفت...

تاریخ چند بار تکرار میگردد، نادانان بیاموزید.
1)درب های، درب بیت فاطمه ها را بشکنید.(صدر اسلام) و
2) بازیچه دست روحانیون مزدور فراماسون شده و از فرمان مراجع حقیقی فرمان سر باز زنید .(قرن حاضر 28 مرداد)
شما اوباشان مزدور که حتی حزب الله ایران نیز شما را قبول ندارد، اسم خامنه ای را استفاده میکنید ولی در واقع "امام" تان، مصباح یزدی فراماسونری "لواط گر" است که بر خلاف حکم سریع اسلام که لواط را بهر نحوی در شیعه و سنی حرام کرده، ایشان انرا برای زندانیان سیاسی مجاز میداند. شما همان شعبان بی مخ ها و رمضان یخی ها و اوباشانی هستید که زیر نظر کاشانی و فلسفی فراماسونری عمل میکردند در صورتیکه مرجع تقلید زمان بروجردی از ان اوباشان دوری می جست. این مصباح معاویه زمان و مسلمان رخنه ای شما را به چه کارهای حرامی واداشته، درب های در خانه فاطمه ها را بشکنید، عذاب عظیمی در اخرت منتظر شماست.
مزدک