۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

پاسخ کوچکترین فرزند ایران به سید حسن نصرالله



۸ نظر:

ناشناس گفت...

لازم است به اين مردك مفت‌خور بگويم كه تو با اين همه هارت و پورت اندازه مهران مديري هم نيستي كه با درست كردن برنامه طنز موفق به كسب درآمدي ميلياردي شده است بدون اينكه دست گدايي به سوي دولت و ملتي دراز كند.
لطفا در اموري كه به تو مربوط نيست هيچ‌وقت دخالت نكن مفت‌خور وطن‌فروش!

ناشناس گفت...

دمت گرم خودم هواتو دارم

ناشناس گفت...

damet garm

ناشناس گفت...

متشکرم.................

ناشناس گفت...

برخی دوستان دارند اشتباه میکنند. مشکل اصلی اسلام است و نه عرب. عرب هم از این اسلام چوب خورده و میخورد. این دوستان نشانه را عوضی گرفته و آب در هاون میکویند. باید ریشه را زد یعنی اسلام و نه شاخ و برگ یعنی مسلمان و عرب. تا بخود نیاییم و خود پول مذهب جهل را تامین کنیم، قصه همین است که هست.

به مساجد پول ندهید. در صندوق صدقات پول نریزید. به امامزاده‌های دروغین نروید. به سیدها احترام اضافه نگذارید (این عین نژاد پرستی و نوکر صفتی است) اکثر سیدها اصلا سید نیستند. اکثر امامزاده ها دروغین است. سیدی هیچ توجیه علمی و حتا اسلامی هم ندارد. جهل است و نژاد پرستی. به مراسم شکم چرانی عاشورا نروید، از یک وعده قیمه رایگان بگذرید. بجای شکم خود به مغز خود بیاندیشید. خمس و سهم امام ندهید. چرا احترام سوبله به روحانیان میگذارید؟ مگر آنها تافته جدا بافته هستند. لباسشان نه حتا لباس پیامبر که لباسی از مردم عراق است. اصلا چرا باید با این لباس و تظاهر و صنفی گری به این طرف و آنطرف بروند؟

ناشناس گفت...

چیزی که در مغزشان است مهم است یا ظاهرشان؟ تاریخ اسلام را درست مطالعه کنید و نه آنچه که گلچین شده در مساجد و صدا و سیما به شما میگویند. آنها با ترفند بخشی از تاریخ اسلام را سانسور میکنند. چرا برای خواسته‌های خود سفره حضرت عباس پهن میکنید؟ بجای آن تلاش کنید، سعی کنید و فکر کنید به هدف خود خواهید رسید، همچون ملل مترقی مثل ژاپن و کره جنوبی که نه الله دارند و نه ابولقضل و نه علی. نیازی به ختم انعام و سفره ابولفضل ندارید. برای کارهای مذهبی وقف نکنید به جاهلان و سرکوبگرانتان پول و فرصت و انرژی معنوی نرسانید. آنها را با سر تایید نکنید، دستکم سکوت کنید.

بجای فحش دادن این کارها را بکنید و به دیگران بگویید. خشم خود راجهت دهید. کتابهای نقد اسلام را بخوانید برای خانواده بگویید. مرعوب اهانت و مرتد و کافر خواندن توسط مسلمانان جاهل نشوید. همه مذاهب از جهل ما سو استفاده میکنند.

......

ناشناس گفت...

چو تخت با منبر برابر شود
همه نام بوبكر و عمر شود

مرگ بر اين حرامزاده تازي اهرمن منش.

ناشناس گفت...

یچاره های مفلوک،بجای فحاشی و گرد و خاک کردن بفکر پاسخ منطقی باشید و سند ارائه کنید که اشتباه میکنه.نشسته اید و تو سایت بالاترین فقط فحش میدین که معنیش بی فرهنگی ست.نه فرهنگ 2500 ساله.