۱۳۸۹ آبان ۲۹, شنبه

مردم سیاست باز یا سیاستمداران مردم باز؟

بر خلاف تصور کذایی که معتقد است مردم ایران خود سیاستمدارند باید گفت مردم ایران تنها بازیچه سیاستمدارانند چون باید داده هایی را پردازش کنند که یا دروغ هستند یا قسمتهایی از واقعیت که به دلخواه حاکمیت به بیرون درز می کنند و کاملا غیر شفاف هستند.
یکی از بزرگترین اشتباهات سیاسی مردم ایران تضعیف جایگاه هاشمی رفسنجانی قبل از نهادینه کردن جنبش اصلاحات بین مردم بود که نشان داد مردم ما و فعالین سیاسی چندان سیاستمدار نیستند و معمولا از مهره ها در جای خود استفاده نمی کنند و میدانیم که این تضعیف امروز به قیمت بالا آمدن احمدی نژاد و گرفتن تمامیت قدرت کشور توسط باند احمدی نژاد و مصباح یزدی شد.
در حال حاضر هم این اشتباه به صورت دیگری از طرف مبارزان دارد اتفاق می افتد و آنهم تضعیف روحانیت همراه با مردم همگام با سیاست ضد آخوندی احمدی نژاد است که هر چند نیات دو طرف کاملا متضاد است اما با توجه به در دست داشتن قدرت توسط احمدی نژاد کاملا به نفع این گروهک تمام می شود.
شاید بهتر است همراهان جنبش کمی در اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود تجدید نظر کنند و از مهره هایی که می تواند جلوی پیشروی دشمن مردم را بگیرد و به پیروزی مردم منجر شود به وقت خود استفاده کنند.

هیچ نظری موجود نیست: