۱۳۸۹ آبان ۲۷, پنجشنبه

یه روز خوب میاد... برای آرش صادقی و خانواده محترمش

آرش جان، شهادت مادر بزرگوارت را به شما و خانواده محترمتان تسلیت می گویم، ما را هم در غم خود شریک بدانید که با شنیدن خبر تاسف بار حمله دژخیمان به خانه شما غمی سنگین بر دلهای ما نشسته است و ما هم در سوگ مادر یکی از خوبهای روزگار هستیم.

آرش عزیز،

ایستادگی و مقاومتت را در برابر اعتراف گیری های همراه با شکنجه و فحاشی بازجویان خدانشناس حکومت طاغوتی می ستاییم و بدان که همیشه در کنارت هستیم.

آنکه باید در انتظار اجرای حکم و بازداشت و تبعید باشد تو نیستی که شخص خامنه ای و عمال گرگ صفتش هستند که ماههاست از ترس مرگ و نابودی خویش چون گرگ زخم خورده به انسانها حمله میکنند و میدرند و می کشند.

اگر در این کشور استبداد زده کسی بود که داد مظلوم را بستاند اکنون این فاجعه غمبار به وقوع نمی پیوست و در طی این همه سال این همه انسان شریف به دخمه های رژیم تبعید نمی شدند و این همه ایرانی پاک نهاد به دست جلادان ولایت فقیه به شهادت نمی رسیدند.

حکومت نشان داده برای جان هموطنانمان ارزشی قائل نیست که  آنهم به خاطر بی ارزشی و عدم مشروعیت و خوی وحشی خودش است ، خودت را سرزنش نکن که مسئول شهادت مادرت تو نیستی که قاتل پیر زمانه ، ضحاک زمان ، خامنه ای خائن است که به خاطر حفظ قدرت نامشروعش خانواده های بسیاری را عزادار کرده است و ستارگان زیادی را اعدام و کشته است.

داستان شهادت مادرت و ایستادگی تو داستان رسوایی حکومتی است که مدعی تقدس الهی است حکومتی که سالها خورد و کشت و به تاراج برد و سرکوب کرد.

جنبش سبز آزادیخواهی مردم ایران در کنار شماست و به شما اطمینان میدهد که به زودی مجریان و آمران این کودتا و این وحشی گری ها و بیداد ها در دادگاهی عادل در برابر شما عزیزان داغدیده و تمام مردم ایران جوابگوی اعمال شیطانیشان خواهند بود و در آن روز خوب به سزای تمام جنایاتشان خواهند رسید.

اندکی صبر سحر نزدیک است...

۱ نظر:

ناشناس گفت...

ارش من شمارو نمي شناسم ولي ميدونم ميتونم حدس بزنم کارات نيياتت خير بوده براي دفاع از ازادي برقراري عدالت و نجات جان مردم بوده گريه ام گرفت فهميدم مادر خدابيامرزتون فوت کرده خدا رحمتشون کنه ميفهمم خيلي سخته اخه منم عزيزايي رو از دست دادم واقعا خيلي سخته شايد من اصلا جاي تو نباشم و نتونم درک کنم ولي به خدا بدون خيلي ناراحتم خدا ايشونو رحمت کنه جر ابراز تاسف و تاثر و جاري ساختن اشک چيزي ندارم و نمي تونم بگم واقعا خيلي متاسفم ولي بدون مادرت روحش با ديدن ناراحتي هاي تو اندوهگين و غمگين ميشه اون الان روحش شاده و تو جاي خوبييه نگراني و ناراحتيش تويي از اين حس و حال و هوا بيرون بيا اراده داشته باش ارادهتو قوي کن با نام و ياد مادرت و شادي روح اون به زندگي برگرد زندگي پر از سختي ها ناملايمات و مشکلاته روحيه تو نباز نذار غم و اندوه بر تو چيره شن
من واقعا خيلي متاسف و ناراحتم و الانم اشگام جاري شده ولي ارش زندگي هنوز و براي هميشه تا لحظه رفتنمون از اين دنيا که نميدونيم وقتش ک يه کي است ادامه داره و زندگي رو بايد زيبا کرد و اينا تغاصشو پس خواهند داد بزودي و عدالتو خدايي هم هست
خداحافظ ارش جان
ارش ازاديخواه