۱۳۸۹ شهریور ۵, جمعه

نگرانی از وضعیت مردی که شاخ در آورد

چند سال پیش در ایام محرم شایع شد که مردی هنگام بار گذاشتن کله پاچه! اینطور گفته که این کله امام حسینه و قدرت خدا اون دیگ به جای اینکه کله پاچه بشه شده دیگ پر خون ولی مرد باز توجه نکرده و اون خون رو خورده و چند روز بعدش دو تا شاخ در آورده.
الان یه ده سالی هست که این بابا داره با شاخ زندگی میکنه نمیدونم تو این مدت شاخش چقدر رشد کرده و آیا تونسته با اون شاخ زندگی کنه یا داده براش بریدن!

البته اون تشابهی که تو این شایعه به کار رفت به نظر من خیلی زشت بود اما نمیدونم چرا هیچ کس نگفت پس کو نشونش بده ببینیم درسته یا نه؟ و همه باور کردند و آخوندها هم بالای منبر سوژه خوبی پیدا کرده بودند در تاثیر گذاری بر جماعت پا منبری.

جدا فکر می کنم این حکومتیها خودشون هم میدونن این حرفا خرافاته برای همین هنگام بازجویی بدون ترس از شاخ درآوردن فحش های ناموسی به خدا و پیغمبر و امامی میدن که در پای روضه هاشون خودشون رو سگ اونها میدونن.

این حکومت فروشنده زبر دستیه برای افراد جاهل پا منبری از مظلومیت حسین میگه و برای آدمای مبارز مذهبی فحش به حسین و برای مبارزان غیر مذهبی باتومشو میکشه بیرون و 30 ساله این طوری تونسته دوام بیاره.

این معادله وقتی به هم میخوره که کاری کنیم برای پامنبری ها باتوم بکشه ، برای غیر مذهبی ها فحش به حسین بده و برای مذهبی ها از مظلومیت حسین بگه. اون وقت میشه گفت مشتریانش رو از دست داده و رو به زواله.

شما هم می توانید با قلم هایتان در جهت به هم خوردن این معادله تلاش کنید یا اینکه بر عکس به نفع حکومت قلم بزنید، انتخاب با شماست.

هیچ نظری موجود نیست: